joi, 24 ianuarie 2013

Review - Spray fixare machiaj Elf

Descriere

"Ati dori sa aveti un produs pentru machiaj asa cum este fixativul pentru par? Ei bine... pastrati-va machiajul la fel pe intreaga perioada a zilei cu un produs miraculos si invizibil, noul nostru spray pulverizator pentru fixarea machiajului. Acesta revigoreaza, hidrateaza si netezeste tenul cu ajutorul unor ingrediente cum ar fi aloe, ceai verde, castravete si vitamina A, C & E. Formula usoara, care nu contine alcool imbunatateste machiajul si il ajuta sa ramana la fel de intens.

INSTRUCTIUNI
Pulverizati dupa ce ati finalizat machiajul pentru a-l fixa, sau in timpul zilei pentru a-l reimprospata. Dupa ce ati aplicat machiajul, pulverizati o cantitate mica de la o distanta de 30 – 40 cm de fata, cu ochii inchisi. Lasati-l sa se usuce in mod natural sau faceti vand cu un servetel pentru a-l usca mai rapid."


Am folosit acest produs o perioada destul de lunga si il consider un produs bun, machiajul rezista mai mult ca de obicei.Acesta costa 22 lei si vine intr-o sticluta din plastic dotata cu pulverizator.
Din punctul meu de vedere 2 "puff-uri" sunt suficiente, pulverizatorul mi se pare prea puternic si curge mai mult decat ar trebui.Nu trebuie pulverizat foarte aproape de fata, trebuie respectat distanta din descriere.
Dupa fiecare pulverizare folosesc o pensula si apas cu aceasta usor in zona respectiva, deoarece nu imi place acel aspect de apa pe fata.Dupa ce se usuca mai pulverizez inca odata.
In descriere mentioneaza faptul ca acesta "revigoreaza, hidrateaza si netezeste tenul ", intradevar revigoreaza tenul si il netezeste, dar nu il hidrateaza, tenul este oarecum uscat apoi..
Spray-ul are un miros anume, dar nu ma deranjeaza, plus ca acesta dispare imediat.
Repet ca si in celelalte postari raportul pret-calitate este excelent.
In concluzie este un produs bun, dar totusi vreau sa incerc si altceva.


Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

8 comentarii:

  1. lovely post!
    http://fashionwithfitness.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant produs. nu stiam mai nimic despre el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm ma gandeam sa imi cumpar si eu unu dar cred ca astept sa vad ce mai incerci

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu știam de acest produs dar merita încercat cu atât mai mult cu cât zici ca își merita banii

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mai experimentat cu el ? Ai incercat altele ? Intreb pt ca zilele astea vreau sa imi cumpar unul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @dragonfly dragonfly: nu am mai incercat altele, tot la el am ramas

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena