luni, 21 ianuarie 2013

Review & swatch - Kit pentru sprancene Elf

"Descriere

Obtineti sprancene mai pline, mai groase si mai bine conturate! Ceara pigmentata defineste si da forma sprancenelor, iar pudra cu pigment de culoare le da un aspect perfect arcuit.
Pensula cu peri de taklon are doua capete,unul fiind folosit pentru arcuire iar celalalt pentru umplere. Acest duo ofera un aspect natural sprancenelor, care se pastreaza timp indelungat.

INSTRUCTIUNI

-Utilizati gelul pigmentat pentru a defini si a da forma sprancenelor, cu pensula unghiulara pentru a trasa linii precise
- Aplicati culoarea cu pudra pigmentata, folosind pensula blending, pentru a obtine un look natural minunat."


Kitul il gasiti la pretul de 22 lei, este compus din 2 culori(ceara si pudra), este dotat cu o mini pensula si este disponibil in 4 nuante (eu am nuanta medium)

Mi-am dorit destul de mult acest produs deoarece unele fete chiar l-au laudat si eram curioasa sa il incerc, insa m-a dezamagit.
In primul rand culoarea din stanga este cremoasa, iar cea din dreapta nu, combinate dupa cateva ore lasa un aspect urat.
Nu ma ajuta sa umplu anumite goluri pe care la am la sprancene, decat daca folosesc un creion inainte.
Nuanta medium nu este potrivita pentru mine,culoarea din dreapta este prea caramizie din punctul meu de vedere si nu se vede frumos, insa culoarea din stanga este potrivita.Daca as incerca kitul dark probabil as avea aceeasi problema o culoarea ar fi ok dar cealalta nu s-ar potrivi.
In concluzie voi folosi acest produs impreuna cu altele pana il voi termina si doar pentu machiajele pentru blog sau pentru o ocazie de scurta durata.
Cred ca acest produs ar fi bun pentru fetele care nu au probleme cu sprancenele si doresc doar sa le mai scoata putin in evidenta.






Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

7 comentarii:

  1. @Denisa Dumitrascu: nu ti se pare, chiar asa este

    RăspundețiȘtergere
  2. @Makeup and Beauty by Kleo: sprancenele arata urat pentru ca nu completeaza prea mult la ele,plus culoarea de caramiziu-maro.O sa incerc la urmatorul machiaj sa folosesc kitul combinat cu alte produse

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine m-a tentat la un moment dat, dar exact la asta m-am gandit, ca poate va fi prea rosiatice culorile...

    L
    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. of e greu cu aceste kit-uri..nu inteleg de ce unele culori bat spre portocaliu/maro-roscat
    eu am un fard de la avon pe care il folosesc insa in curand o sa se duca :( si asa sunt convinsa ca nu am sa mai gasesc nuanta mai frumoasa ca ea mai ales ca acea paletuta numai exista...

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cel de la Elf il am si eu, dar cel de la Sleek e preferatul meu. Kisses

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena