duminică, 20 ianuarie 2013

Review & swatch - Corector „Acoperire maxima” Elf

Descriere

"Acest corector ofera o acoperire foarte buna pentru fata si corp. Formula fara ulei este perfecta pentru a ascunde tatuaje, semne din nastere, cearcane, pete, cicatrici, etc. Acest pigment  face ca acest corector sa se pastreze timp indelungat, acoperire maxima si incredere! Pentru un finish perfect, folositi-l cu sprayul pentru fixare machiaj."


Il gasiti pe site la pretul de 22 lei, in 3 nuante (pe site-ul din uk am vazut ca este disponibil in 6 nuante)


Este un corector lichid, se amesteca destul de usor si rezista o perioada destul de lunga.
Intradevar m-a impresionant, are o acoperire mare si chiar acopera anumite pete, pistruii mai mici, dar in nici un caz cicatricile sau tatuajele.Am incercat corectorul pe un semn de nastere si din pacate tot vizibil este, deci nu cred ca ar acoperi un tatuaj.Am incercat sa aplic doua straturi, semnul era mai putin vizibil dar din pacate arata prea incarcat.Ca orice produs are plusuri si minusuri.
Pentru fata chiar imi place, il combin cu Revon colorstay si rezultatul chiar este ok, tenul arata flawless.
Nu il recomand persoanelor care au probleme majore cu tenul, poate combinat cu alte produse rezultatul poate fi diferit.





Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

6 comentarii:

  1. Hmmm, chiar am nevoie de un corector care sa-si faca treaba . Mi-ai dat o idee foarte buna! Merci!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. interesting, love ELF !!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page


    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu-s asa de mare fana a produselor ELF dar m-iai dat de gandit..poate plasez si eu o comanda.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sudessa: nici eu nu am fost la inceput,dar dupa multe comenzi am observat unele produse chiar sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  5. i love elf products, too bad we don't have this brand in our country:(
    following you now!

    lots of love x

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena