miercuri, 9 ianuarie 2013

NOTD - Winter present

Dupa cum va povesteam in postarea de aici(click) ador unghiile cu acel efect de "ninsoare".Nu am putut sa renunt la ele asa ca si de data aceasta port ceva asemanator.





"Ninsoarea" o puteti realiza cu ajutorul unui burete, puteti crea acest efect cu diferite culori, modele & so on.
Am atasat un video pentru inspiratie, realizat de o bloggerita talentata, hope it helps.

video

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

12 comentarii:

  1. si eu ador acest aspect, insa imi place mai mult cu culori puternice :D
    Foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Aby : eu sincer nu am curajul necesar sa port culori puternice :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce unghii frumoase ai!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragute suuuunt :X fundita aceea e cireasa de pe tort :X daca imi spui ca ti le-ai facut tu, acum ma imbrac si vin sa mi le faci si mie :D

    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. dap si mie imi place acest efect:X insa te invidiez :D ca ai niste unghii foarte frumoase si lungi:D cum reusesti?:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mikaela Ella : nu le fac eu, din pacate nu am geluri, lampa uv, etc, dar cine stie, poate ma apuc si de asta;))
    Ms, esti prea draguta, te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. @camy: le am lungi datorita gelului :(...inainte mereu se rupeau
    ,,,tin sa cred ca eram prea activa, de aia le rupeam mereu :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ooo cat este de frumos, imi plac si unghiile tale

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey, i really like your blog and the nice pictures :)

    you want to follow eacht other via gfc (and maybe bloglovin) ?

    i would be very happy.

    lovely greetings, lucia

    http://lucci-gucci.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  10. ce imi place aspectul asta, si mai ales fundita de acryl:D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena