marți, 25 decembrie 2012

Winter Giveaway

Hey girls

Dau startul altui giveaway.Fiind luna cadourilor am zis ca nu ar strica unul in plus.
Regulile sunt simple,iar premiul este foarte frumos si util, si anume un set de 24 de pensule de la betterdeals.

Premiul:




Reguli:

-sa ma urmariti prin GFC (Google Friend Connect, in dreapta blogului, sectiunea persoane interesate)


-sa raspundeti la intrebarea "De ce va doriti acest set de pensule?"
-sa lasati un comentariu la aceasta postare cu numele cu care ma urmariti prin GFC si raspunsul la intrebarea de mai sus.

Alte detalii
-giveaway-ul se va termina pe data de 27 ianuarie, urmand ca in urmatoarele doua zile sa anunt castigatoarea.
-Giveaway-ul este deschis doar cititoarelor din Romania
-voi alege castigatoarea prin random.org.

Succes!

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

110 comentarii:

  1. GFC:Andra
    Imi doresc un set de pensule de foarte mult timp deoarece am aceasta pasiune a make-up-ului si incerc sa ma descurc cu ce am.dar acest set m-ar face fericita pe deplin!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC: Denisa Dan
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca sunt absolut OBSEDATAAA de pensule in orice firma! Am pensule de la n firme, ultima data cand le-am numarat erau 53, dar am mai cumparat de atunci. Detin cateva din pensulele din acest test (le-am cumparat separat din magazine chinezesti) si imi plac maxim. Cateodata am impresia ca cele chinezesti sunt mai bune decat Sigma sau Real Techniques pe care le am....si e trist! Oricum, de fiecare data cand am ocazia sa cumpar sau sa primesc pensule, profit de ea la maxim (asta explica si aceasta inscriere) si nu ma deranjeaza sa am dubluri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Inspirat giveaway ! Ai ales perioada potrivita si premiul pe cinste!
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca nu am reusit sa am un kit complet nici pana in ziua de astazi. Si de ceva vreme caut oferte la pensulici.
    Te urmaresc prin GFC cu numele : Miss Z.
    Te pup si Craciun Fericit in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. te urmaresc cu numele Halil Emel
    Imi doresc aceste pensule deoarece recent am primit o trusa de 64 de farduri si ar fi frumos sa reusesc sa fac un machiaj mai profi de revelion cu pensule de calitate.Cat despre pensula pt fond de ten, am inteles ca arata mult mai bine intinsa decat cu degetele ! :) Imi

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC : Ben
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca am mare nevoie de el pentru a realiza anumite tipuri de machiaje si pentru ca nu le pot achizitiona din bani proprii..si nu in ultimul rand pentru ca par calitative.
    Multumim pentru sansa si succes in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC:Brigette
    Raspuns:Imi doresc setul acesta,deoarece vreau sa ma perfectionez in arta machiajului,si pentru acesta nu ajung doar cateva pensule individuale.Imi place mult concursul,multumesc pentru sansa! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. buna
    gfc:madalinasiescu
    imi doresc tare mult acest set de pensule pentru ca vreau/incerc sa ma perfectionez in arta machaijului si pentru asta e nevoie de pensule.setul asta contine ce imi doresc si mi-ar fi de mare ajutor.sper ca ai avut parte de Sarbatori frumoase.te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Lorena Lal
    Imi doresc acest set de pensule deoarece am nevoie de niste pensule de calitate cu care sa realizez machiajele mele preferate:D

    RăspundețiȘtergere
  9. gfc:Pandrea Florina
    Imi doresc aceasta trusa de pensule deoarece imi place tot ce tine de machiaj,imi place sa incerc produse noi.Nu pot profita de culorile frumoase din trusele pe care le am daca nu am cu ce sa le aplic.Momentan detin o colectie mica de pensule,strictul necesar,dar sper ca in viitor se va mari.Cu siguranta acest set de pensule ma va bucura pe masura!Multumesc pt. giveaway!!Sarbatori fericite si pupici!!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna :*
    GFC: andrewtza_luv
    E greu de spus de ce iti doresti un set de pensule atat de ispititor, iar la prima vedere as fi tentata sa iti spun ca mi-l doresc pentru ca arata bine, insa mi-l doresc pentru ca pensulele sunt esentiale in rutina mea zilnica si chiar ma gandeam acum cateva zile ca in trecut nu foloseam deloc pensule, iar acum mi se par esentiale...

    Pupici. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  11. gfc : anca marina
    In prezent detin doar cateva pensule iar detinerea unui kit complet de pensule m-ar face foarte fericita !
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  12. In primul rand iti urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un an nou imbelsugat si cu multe impliniri!

    GFC: brunnete_grl
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca de foarte mult timp ravnesc la un astfel de set, fiind atat de necesar unui machiaj cat mai reusit. Colectia mea de pensule este foarte restransa, cuprinzand minimul necesar de vreo 5-6 pensule, nepermitandu-mi momentan dpdv material sa mi-l achizitionez.

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: Andreea Apostol
    Imi doresc tar emutl acets set de pensule, deoarece sunt nnebunita sa am cam tot ce tine de pensula, toate tipurile si modelele. Din pacate insa nu mi-am permis sa imi cumpar un set complet de pensule.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna :*
    GFC: Mihaela T

    La fel ca si in cazul pantofilor, niciodata nu ai destule pensule pentru machiaj :) Pensulele sunt necesare pentru orice pasionata de make-up, iar cand esti la inceput de drum un set de pensule ca acesta este mai mult decat bine venit.

    Sarbatori fericite si multumim pentru cadoul foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC : Valentina.Bucur
    Imi doresc acest set de pensule deoarece consider ca nu am suficiente si pt mine sunt esentiale ( atat pt a ma machia pe mine, cat si pe clientele mele ) .

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ,
    M-am abonat cu numele de Iris :)
    Inainte sa citesc blogosfera habar nu aveam la ce folosesc pensulele ,acum am stranse de pe ici pe colo cate o pensula ...totusi nu am un set intreg.
    Cum am ajuns sa ma pricep nitel la make-up ,mi-ar prinde bine premiul pus la bataie de tine.
    Esti pupacita.

    RăspundețiȘtergere
  17. gfc LiLi
    imi doresc acest set de pensule pentru ca eu nu detin nici un set si nici macare foarte multe pensule. am cateva pe care le consider de baza,dar mi-ar placea foarte mult un set, cu de toate.

    RăspundețiȘtergere
  18. Gfc: AN C
    Imi doresc acest set de pensule deoarece nu am decat 3 pensule cu care ma chinui sa ma machiez de luni de zile si in magazine nu prea gasesti pensule mai deloc, ce sa mai zic sa fie si bune, calitative... Cochetez de multa vreme cu ideea de a-mi da si eu comanda de pe net pt un set de pensule profi, dar niciodata nu reusesc, ori de bani, ori de timp... Mi-ar prinde tare bine acest set de pensule!

    RăspundețiȘtergere
  19. GFC: Ada
    Mi-as dori acest set de pensule de machiaj fiindca nu am avut ocazia sa am un astfel de set profesional, trebuind sa ma multumesc cu un set de 5 pensule de 12 lei dintr-un magazinas de cartier. Mi-ar placea mult sa am ocazia sa castig acest set, cu atat mai mult cu cat data limita de inscriere este de 27 ianuarie, ziua mea de nastere; ar fi un cadou minunat!
    Multumim

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna!
    Gfc: petcu
    Mi-as dori mult aceste pensule pentru ca de ceva timp am inceput sa incerc machiaje mai diferite si am nevoie de pensule, mi am achizitionat cateva dar nu sunt de ajuns:)
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC : Evelina Evelina

    Imi doresc acest set de pensule pentru ca sunt pasionata de makeup insa nu stau prea bine la categoria pensulelor si cred ca aceasta ar fi o ocazie minunata de a-mi completa colectia!:D

    RăspundețiȘtergere
  22. Gfc Andreia Daniela
    Imi doresc acest set ..pentru ca sincer n-am decat 5 pensule si am mare nevoie ..Astept reducerea de la Mua sa imi imbogatesc colectia .Dar pana atunci ,poate am noroc sa castig acest set,ptr ca am nevoie cu adevarat:D

    RăspundețiȘtergere
  23. GFC: beauty_and_others

    Imi doresc acest set de pensule pentru ca nu am reusit niciodata sa-mi achizitionez unul pentru a face si alte modele de machiaje.

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC: Madalina
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca nu am avut nici unul nicioadata si sa-mi perfectionez machiajele.

    RăspundețiȘtergere
  25. GFC: Papadiile Ruxandrei
    Cand vine vorba de pensule, cred ca o pasionata de machiaj nu poate adauga multe. Cu toatele ne dorim sa incercam cat mai multe game, daca este posibil, bineinteles. Desi cred ca o persoana talentata se poate descurca si cu pensule putine, multe dintre ele iti usureaza munca semnificativ. Eu nu fac parte din aceasta categorie de persoane, asa ca orice ajutor este binevenit. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. GFC:nicoleta dumitrache
    In primul rand multumesc pentru giveaway :D Deci,de ce imi doresc eu acest set de pensule?hmm..sincer ,pentru ca ma va ajuta sa imi creez machiaje mai sofisticate dar si naturale bineinteles ,dar si pentru ca imi doresc de ceva vreme un set de pensule mai bune calitative,care din pacate la noi sunt cam scumpe ..Sarbatori fericite ! :*

    RăspundețiȘtergere
  27. GFC: ade
    Imi doresc sa castig acest set de pensule deoarece imi doresc foarte mult un set complet. Eu nu am decat cateva pensule si acum incerc sa imi strang banuti sa mai imi cumpar unul! Make-up-ul este pasiunea mea si pentru a putea face machiaje cat mai complexe am nevoie de un set cat mai complex! Sper sa fiu norocoasa :D.

    RăspundețiȘtergere
  28. gfc:camy
    Mi-am dorit sa castig un set de pensule pana acum si inca imi doresc (sper sa am noroc la tine) deoarece am reusit sa imi achizitionez doar doua pensule mai profesionale am observat intradevar diferenta foarte bine :fardurile se aplica mai bine si poti lucra cu o precizie mai buna. Daca as avea norocul sa pun mana pe un astfel de set cu siguranta nu ar mai trebui sa improvizez:)si pasiunea pentru machiaj ar fi din ce in ce mai puternica:D. Ar fi cel mai frumos cadou primit de sarbatori:D.
    Multumim pentru superbul giveaway organizat!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  29. GFC: Clapon Gabriela
    Desi mai am un set de 24 de pensule,imi mai doresc unul pentru ca cele pe care le detin nu sunt de cea mai buna calitate si deja una s-a dezmembrat si am observat ca unele pensule esentiale imi lipsesc. Sper ca Mosul sa-mi aduca acest set de pensule;;).
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  30. GFC: K M
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca imi doresc foarte mult sa pot realiza machiaje mai elaborate si mai precise. In momentul de fata detin doar cateva pensule ELF si chiar vreau sa incerc si alt tip de pensule. Multumim pt giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  31. GFC: Lorena Pintilie
    Chiar imi doresc foarte mult aceste pensule, ca niciodata nu imi ajung banii sa imi fac astfel de cadou.

    RăspundețiȘtergere
  32. gfc: pink.vice
    buna, gya:* imi doresc un set de pensule de ff mult timp..sunt inebunita dupa machiaje si tot ce tine de beauty, iar acest set ar fi ideal pt mine..plus ca ar fii un imbold si o motivatie ideala sa stau toata ziulica in fata oglinzii, "mesterind" . o seara placuta..:*

    RăspundețiȘtergere
  33. gfc: bbydoll
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca am nevoie de ele, nu am nici un set asa mai..profi si acestea par perfecte si foarte fine <3

    RăspundețiȘtergere
  34. gfc: nora
    sincer, mi-as dori acest set de pensule, pentru ca pensulele pe care le detin nu sunt de firma, am doar un numar mic (4), si mi-ar placea sa detin un set ca sa pot realiza machiaje mai elaborate. oricum, si daca nu castig, multumim pentru acest giveaway. Un an nou fericit, plin de realizari pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  35. gfc: GOT
    Imi doresc de foarte mult timp un set complet de pensule si acesta pare foarte bun pentru nevoile mele. M-am cam saturat sa ma folosesc doar de degete si de cele cateva pensule ametite pe care le am...

    RăspundețiȘtergere
  36. GFC: CarmenG
    Imi doresc setul de pensule pentru ca nu am unul complet, am doar cateva pensule ce mi le-am cumparat separa. Bugetul nu a fost asa prietenos cu mine si n-am reusit sa-mi iau un set complet.
    Le vreau pentru ca este nevoie de ele ca un machiaj sa fie bine facut.
    Multumim! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  37. GFC: i_am_andreea94
    Mi-ar placea sa castig acest set de pensule pentru ca, sunt utile intotdeauna, sunt prietenele cele mai bune ale unui machiaj de nota 10 si pentru ca nu ai niciodata prea multe!
    Multumesc pentru giveaway! Sarbatori Fericite!:)

    RăspundețiȘtergere
  38. buna:)
    te urmaresc cu GFC cu numele ank_eliza_01
    Vreau aceste pensule deoarece sunt pasionata de machiaj dar din lipsa de fonduri ma rezum la aplicarea produselor cu degetele sau cu buretei. setul arata foarte bine si cu siguranta mi-ar face viata mai frumoasa zi de zi :D

    RăspundețiȘtergere
  39. GFC: buburuzzzu
    Sincer, imi doresc acest set de make-up in speranta ca este mult mai bun decat cel pe care il am eu. Sunt sigura ca pe viitor ma vor ajuta sa realizez machiaje punl mai frumoase! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  40. GFC: Edith23
    Vreau aceste pensule deoarece nu am primit nimic de craciun si as fi foarte bucuroasa sa primesc si eu cv:)

    RăspundețiȘtergere
  41. GFC-frumushika.andreea
    multumim frumos pt giveaway
    mi-as dori acest set pensule pentru ca ca nu am un kit complet,si pentru ca imi doresc sa obtin un look mai frumos cu ajutorul lor...
    Sarbatori Fericite ! :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna! Sunt o pasionata de make-up si imi doresc acest set deoarece consider ca niciodata nu poti avea prea multe pensule, tot timpul iti vin in ajutor :)
    Te urmaresc rin GFC cu numele: daniela oprea

    RăspundețiȘtergere
  43. GFC : s_sweetyuyu
    Acest set de pensule mi-ar fi foarte folositor pentru a-mi pune in valoare creativitatea in ceea ce priveste machiajul (pasiunea mea) si pentru ca fiecare idee indrazneata sa prinda contur.

    RăspundețiȘtergere
  44. GFCLSimonaPopescu

    Imi doresc setul de pensule pentru ca-mi place sa ma machiez cat mai profi cu ustensile de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  45. GFC: Cristina
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca sunt foarte pasionata de orice produs cosmetic, si aceste pensule par foarte interesante si usor de folosit. :)

    RăspundețiȘtergere
  46. GFC: stoica irina
    Imi doresc aceste pensule pentru ca in momentul de fata dispun doar de obisnuitele pensule care se regasesc in trusele de machiaj :).Acum o luna m-am mutat cu chirie ,iar in fostul apartament au ramas ceva din hainele si cosmeticele mele (printre care si putinele pensule pe care le aveam ,una de la sigma castigata de asemenea si 3 no name ) ,iar tipa cu care locuiam "chipurile " nu le mai gaseste. Mi-am propus anul asta sa imi cumpar un set de pensule ,dar ar fii mult mai frumos daca le-as castiga.Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna,
    Foarte frumos concursul tau:*
    GFC: Florentina
    Raspuns: De foarte mult timp imi doresc un set complet de pensule;D, dar din pacate nu mi-am permis decat cateva pensulici. sper sa ajunga aceste pensule la mine si sa imi imbunatatesc tehnicile de machiaj.
    Multumesc pentru aceasta seansa

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna!
    GFC: Flory Gaby
    Sper ca ai avut parte de Sarbatori Fericite!
    Eu imi doresc acest set de pensule deoarece vreau sa exersez mai mult in arta machiajului. In acest moment am foarte putine pensule ,iar toate sunt de la E.L.F si mi-ar placea sa incerc si de la alta firma.Acest set este exact ceea ce imi trebuie!
    Multumim pentru acest giveaway! :*

    RăspundețiȘtergere
  49. GFC: Denisa S.
    Imi doresc acest set de pensule deoarece am unul de la fraulein si nu ma prea multumeste. In prezent sunt in cautarea unui set care sa isi faca treaba bine!

    Imi plac foarte mult machiajele pe care le faci, uneori incerc si eu sa le refac, sunt minunate! E foarte dragut din partea ta ca organizezi acest giveaway.

    Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. GFC: Deea8571
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca, desi sunt foarte pasionata de make up, inca nu detin un set de pensule de calitate si cred ca acestea se apropie de acel standard!

    RăspundețiȘtergere
  51. GFC:yoanna

    imi doresc acest set de pensule pt a-l face cadou unei persoane foarte dragi mie, care mi-a fost alaturi la bine si la greu si stiu ca isi doreste un astfel de set.

    RăspundețiȘtergere
  52. gfc adina radu
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca nu am pensule pentru machiaj.Am doar pensula pentru aplicat machiaj la ochi-acea pensula care se gaseste in trusa de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  53. GFC: dieKleine
    Imi doresc aceste pensule pt ca niciodata nu avem suficiente, iar un set complet ca acesta vanez si eu de ceva timp, dar pana acum nu am reusit sa pun pana pe el. Numarul pensulelor pe care il dtin este unul f mic, iar unele sunt destul de vechi si necesita schimbare cat mai curand.
    Multumim pt GA si sarbatori fericite si multa multa sanatate si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  54. GFC: lore_dia
    Imi doresc foarte mult acest set de pensule pentru ca mi se par esentiale in machiaj,si cu un pic de talent poti face minuni :)

    RăspundețiȘtergere
  55. GFC: Geonika
    Imi doresc setul de pensule pentru ca sunt constienta de importanta acestora in realizarea unui machiaj. Si pentru ca nu am reusit nici pana acum sa am un set complet, doar cateva pensule esentiale.
    PS: iti urez un calduros la multi ani si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  56. GFC : catalina rapiteanu
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca este complet si bine organizat.Eu nu detin niciun set,ci doar cateva pensule cumparate individual de la Elf.Mult timp m-am rezumat la ele si de aceea ma inscriu la acest giveaway,imi doresc foarte mult sa am toate pensulele necesare cand ma apuc sa ma machiez,pentru un rezultat cat mai fabulos. Multumesc foarte mult pentru sansa si pentru acest giveaway foarte inspirat!
    La multi ani si mult noroc in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  57. gfc-medvei monika
    imi doresc acest set deoarece contine niste pensule profesionale si cred ca folosindule voi putea realiza machiaje mult mai reusite

    RăspundețiȘtergere
  58. gfc andradarling
    Vreau setul de pensule pentru ca arata bine, sper ca sunt de calitate si cu ele as putea realiza machiaje mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  59. GFC: Myra
    Imi doresc acest set pentru ca niciodata nu am avut un set mare de pensule si chiar ar fi un cadou minunat.Multumim pentru acest concurs Gya.Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  60. nice giveaway! Your blog is great <3 :)


    Do you want to follow each other? :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    - happy new year ♥

    RăspundețiȘtergere
  61. gfc: Doria10
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca este util. Eu am doar 3 pensule si acelea ar trebui schimbate.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  62. GFC : Rokolla

    Imi doresc acest set de pensule pentru ca sunt pasionata de makeup insa nu stau prea bine la categoria pensulelor si mi-ar prinde bine sa pot incerca fiecare pensula din acest set! Am vazut multe reviewuri bune

    RăspundețiȘtergere
  63. Imi doresc acest set de pensule, pentru ca mereu apelez la cele ale colegii de camera cand am nevoie.

    GFC: Miha3la Micky

    RăspundețiȘtergere
  64. GFC: LORY
    Imi doresc tare mult si am nevoie de un set de pensule ca acesta pentru ca nu am, sunt incepatoare in arta machiajului, vreau sa invat si sa ma perfectionez.

    RăspundețiȘtergere
  65. GFC: Alecsa89X
    Imi doresc mult un set de pensule..complet! Sa-l iau mereu la mine, fara sa ma gandesc la faptul ca s-ar putea sa imi lipseasca o pensula. Mereu am cumparat cate 1-2 pensule (cam toate de la ELF) insa niciodata un set.
    Defapt, mint, am cumparat odata un set, insa nu era de calitate, erau foarte proaste:). Ghinionul meu.

    Imi doresc sa incerc si alte pensule, in afara de cele ELF.

    RăspundețiȘtergere
  66. gfc: violeta elena cristea
    Imi doresc mult acest set de pensule pentru ca nu am avut si nu am nici un set complet si pentru ca pare de calitate iar pentru un machiaj reusit avem nevoie si de pensulele necesare.

    RăspundețiȘtergere
  67. Madalina Zamfirache4 ianuarie 2013, 16:28

    GFC: Madalina Zamfirache
    Imi doresc acest set de pensule deoarece de multa vreme as vrea sa am si eu ustensilele potrivite pt a crea un machiaj reusit, stau destul de prost la acest capitol si fara ele...nu prea poti face nimic de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  68. Gfc: Danaa
    Imi doresc setul de pensule pentru ca sunt pasionata de machiaj si cu aceste pensule machiajul meu ar arata mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  69. gfc:cristinaandreea_gg
    imi doresc pensulele pentru ca sunt implicata trup si suflet in ceea ce inseamna machiaj, si in domeniul asta ,niciodata nu ai prea multe!
    Fiind atat de multe cred ca acopera mare parte din nevoile noastre, ale celor care incercam sa invatam cat mai multe despre aceasta colorata arta!

    RăspundețiȘtergere
  70. Te urmaresc prin GFC cu Casia.
    Imi doresc acest set de pensule deoarece am doar 7 pensule si am nevoie de mai multe pt a realiza un machiaj cu usurinta.
    Merci pentru sansa!

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna!
    GFC: Xty
    Imi doresc setul de pensule deoarece nu detin decat doua pensule pentru machiaj, iar colectia mea de farduri se mareste pe zi ce trece. De asemenea, doresc sa urmez cursuri de make-up iar acest set imi va fi de mare ajutor pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  72. Gavriloi Adina-Mirabela4 ianuarie 2013, 20:43

    GFC :Gavriloiadina
    Mi-as dori acest set de pensule pentru a reusi sa realizez machiajele dorite cu mai multa usurinta.

    RăspundețiȘtergere
  73. buna!
    gfc: elena
    Imi doresc acest set pentru ca sunt absolut minunate si sunt sigura ca ma vor ajuta in a crea machiaje spectaculoase.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  74. multumim de giveaway.
    GFC: dorina estera ivanciu
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca nu am nici un set, folosesc doar buretei si mi-e mai greu cu ei.sunt superbe si mi le doresc tare mult pentru ca am nevoie.:*

    RăspundețiȘtergere
  75. GFC:Corina
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca am mare nevoie de el pentru a realiza anumite tipuri de machiaje, avand in vedere ca ale mele s-au uzat

    RăspundețiȘtergere
  76. gfc: cry_filo
    Multumim pentru GA, si imi doresc acest set pentru ca este necesar oricarei femei care se respecta.

    RăspundețiȘtergere
  77. GFG:music_matters09
    imi doresc aceste pensule deoarece vreau sa imi maresc colectia si acestea par foarte bune :*

    RăspundețiȘtergere
  78. gfc-coco
    eu le doresc pentru fiica-mea...care m-a zapacit cu obsesia pentru pensule :)

    RăspundețiȘtergere
  79. gfc kaiyo aino
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca detin doar pensule rasfirate, de la diverse firme si un set complet mi-ar fi ajutor. Imi plus, pentru ca vin la recomandarea ta, am incredere ca sunt si de calitate. Multumim pentru oportunitate!

    RăspundețiȘtergere
  80. Te urmaresc prin GFC cu numele: Ancka
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca sunt pasionata de acest domeniu de make-up, asta dupa ce mai bine de 2 ani am inceput sa urmaresc diferite bloggarite si mi-am dat seama ca felul in care ma machiam nu era sufiecient si ca se poate mult mai bine.. pana in momentul de fata am reusit sa invat multe trucuri, si cred ca ar mai fi de invatat insa eu nu detin suficiente pensule ca sa pot face asta, am doar strictul necesar.. si mi-as dori foarte mult in set de pensule in colectia mea :)
    Iti multumesc pentru sansa!

    RăspundețiȘtergere
  81. gfc Mary Lena
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca imi place foarte mult sa ma machez si cu ajutorul acestor pensule voi realiza machiaje mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  82. GFC: Gina
    Mi-as dori sa am acest set complet de pensule deoarece momentan nu detin nici-un set,doar cateva pensule de o calitate care lasa de dorit.Mi-ar fi extrem de util in realizsrea machiajului.

    RăspundețiȘtergere
  83. Gfc: i_am_andreea94
    Mia-s dori foarte mult acest set de pensule,deoarece nu am avut ocazia sa imi cumpar unul complet si cat de cat decent, la un pret rezonabil. Cred ca setul acesta este absolut perfect pentru nevoile mele. Sper sa fiu norocoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  84. GFC: Just M.

    Mi-as dori acest set de pensule deoarece nu am reusit pana in momentul de fata sa imi fac achizitionez o trusa completa. Imi pare foarte rau ca nu am una si imi doresc din toata inima, deoarece imi place tot ce tine de machiaj si frumusete.

    RăspundețiȘtergere
  85. GFC: raluk94
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca in prezent detin doar 3 pensule: una pentru fardul de ochi, una pentru blush si una kabui, pe care o folosesc pentru aplicarea pudrei. Mereu planuiesc sa investesc intr-un set dar intotdeauna se ivesc alte probleme :)).

    RăspundețiȘtergere
  86. GFC: Antonela
    Imi doresc acest set deoarece mi se pare bine structurat, continand pensule folositoare!

    RăspundețiȘtergere
  87. gfc elascumpik23
    imi doresc foarte mult acest set pentru ca folosesc foarte des pensulele de machiaj, imi place la nebunie sa ma joc sa combin culorile , de asemenea pe timpul verii , este jobul meu am foarte multe programari si pensulele trebuie inlocuite.As vrea sa vad cum se prezinta acest set din punct de vedere calitativ si consider ca prin intermediul concursului organizat pe pagina ta, as putea avea aceasta sansa.Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  88. GFC: A.
    Imi doresc acest set de pensule, pentru ca sunt perfecte pentru orice fata care are o pasiune pentru make-up si, in plus, mi-am luat de curand o trusa de farduri cu 88 de culori care s-ar potrivi perfect cu pensulele acestea :X

    RăspundețiȘtergere
  89. Nume : Christine punct
    Imi doresc acest set de pensule deoarece nu am nici unul si mi-ar fi foarte folositor pentru a incepe sa fac machiaj profesional . b:)

    RăspundețiȘtergere
  90. GFC: Oana

    Imi doresc acest set de pesnsule intrucat este un set complet, cu pensule de toate felurile, prin urmare potrivit aplicarii oricarui tip de machiaj, iar mie imi place sa ma machiez. :)

    RăspundețiȘtergere
  91. Nume: Irina Uban
    As vrea sa castig setul pentru ca in ultimele cateva luni am devenit mult mai interesata de machiaj, urmaresc multe canale pe youtube ale diferite "beauty gurus" si as fi foarte incantata sa am si eu setul meu. Mi'am cumparat cateva de la elf, dar pana sa ajung la un set...mai e cale lunga.

    RăspundețiȘtergere
  92. Gfc:IULIA MIHALCA
    Mi-as putea perfectiona stilul de a ma machia si pentru ca un set de pensule este esential in realizarea unui make-up reusit.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  93. GFC: Cristina Popescu
    MI-as dori setul sa i'l fac cadou prietenei mele pentru ca eu deja am

    RăspundețiȘtergere
  94. Buna, Gya! :)

    GFC: Andrixssify Andrix

    Mi-as dori acest set de pensule pentru ca, in prezent, detin un numar foarte limitat de pensule si chiar m-ar ajuta. Sunt pasionata de arta make-up-ului si sunt absolut convinsa ca, pentru a-mi imbunatati abilitatile, mai am mult de lucru si, de asemenea, am nevoie de instrumentele necesare. Din aceasta cauza, as fi foarte fericita daca as reusi sa fiu castigatoarea acestui set de pensule care pare pretty awesome. :D

    Iti admir munca, faci o treaba minunata! O seara placuta iti doresc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  95. pe GFC sunt diana bacuieti
    mi-as dori aceste pensule deoarece am doar cateva,si mi-ar placea treptat sa imi fac o colectie cuprinzatoare de pensule

    RăspundețiȘtergere
  96. GFC: rev
    Mi-as dori acest set de pensule deoarece sunt pasionata de machiaj dar nu imi permit dpdvd financiar. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  97. gfc:Rascanu Geanina
    Imi doresc acest set de pensule pentru ca nu am incercat pana acum sa folosesc pensule pentru a ma machia, sunt curioasa sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  98. GFC: Diana Putyer
    Imi doresc acest set pentru ca sunt minunate si exact ca si un pictor...nu poti picta un tablou frumos fara pensule :)

    RăspundețiȘtergere
  99. GFC: karina
    imi doresc acest set pentru ca am doar 3 pensule iar atunci cand imi doresc ceva mai complex sunt limitata. mi-as dori sa pot crea cu adevarat un machiaj ingrijit din toate punctele de vedere si cred ca aceste pensule m-ar ajuta mult

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna!
    GFC: Lifeology byCarmen
    Imi doresc acest set de pensule ...pentru ca sunt sigura ca as avea rezultate mult mai bune in ceea ce priveste realizarea machiajelor daca le-as folosi. Si apoi..cine nu si le-ar dori?:)

    Multumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  101. Te urmaresc sa si Rossy Ross , tare mi-ar place sa le castig , momentan nu ma lasa sufletul sa dau banutii pe aceste pensule si machiez cu ce am , deoarece consider ca tratamentul tatalui meu si sa o ajut pe mama mea financiar in casa este cel mai important .. Nu vreau sa fiu considerata ca o miloaga , din contra , spun adevarul , mi-as dori ca pensulele sa ajunga intr-adevar la o persoana care are nevoie de ele si nu la cineva care mai are inca 20 -30 de la acceasi firma ..

    RăspundețiȘtergere
  102. Super Giveaway!
    Te urmaresc cu numele Anaivilo
    De ce imi doresc setul, pentru ca imi place sa folosesc produse profesionale cand vine vorba de machiaj, iar eu momentan am doar trei pensule care sunt cam pe duca si deci ar trebui inlocuite, plus ca mi-as dori tot felul de pensule dar pe care din pacate nu mi le permit, stiu ca unele au niste preturi astronomice. Setul acesta m-ar face foarte fericita !

    RăspundețiȘtergere
  103. GFC Makeup and Beauty by Kleo
    Fb Kleo Deea
    Mi as dori acest set de pensule pentru ca am nevoie de unele noi, cele vechi s au deteriorat foarte tare iar acestea chiar arata bine.
    Multumim pt giveaway

    RăspundețiȘtergere
  104. Buna Gya
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Iosif Maria
    Setul arata absolut superb si cred orice fata pasionata de make-up si l-ar dori. Si eu mi-l doresc pentru ca stiu ca folosirea unor pensule de calitate face diferenta atunci cand vine vorba de machiaj. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  105. GFC: Laura
    FB: Laura Quinn
    Mi-as dori setul de pensule pentru a-mi intregi colectia, care inca din pacate nu este foarte mare,si mai ales pentru ca as avea nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  106. Multumim frumos pentru concurs!
    Te urmaresc prin Gfc cu numele Heavenly.
    Imi doresc mult acest minunat set de pensule deoarece sunt pasionata de arta machiajului si as dori sa ma perfectionez, constientizand faptul ca niste pensule de calitate ar face diferenta: in primul rand mi-ar usura munca, timpul alocat machiajului si sunt sigura ca as obtine rezultate vizibil diferite cu ajutorul acestor pensule profesionale :)
    Nu in ultimul rand soresc sa urez succes tuturor participantelor!

    RăspundețiȘtergere
  107. Gfc: Mădălina
    În primul rând îmi doresc aceste pensule cu scopul de a-mi mări colecția. Nu dețin foarte multe pensule, iar majoritatea pensulelor au mânerele dezlipite sau chiar rupte! :(
    Îmi doresc foarte mult să încerc și alte pensule, în afara celor de la ELF și de la Avon.
    În ultimul rând vreau să îți spun că ador pensulele și îmi doresc să dețin cât mai multe. Am făcut o obsesie pentru ele, precum majoritatea iubitoarelor de makeup! :D

    RăspundețiȘtergere
  108. Buna si eu ma inscriu
    Te urmaresc prin GFC Cristina
    Imi doresc setul de pensule pentru ca in acest fel pot sa imi perfectionez felul de a ma machia, acum ca am descoperit un nou hobby.
    Pupici si succes tuturor

    RăspundețiȘtergere
  109. GFC Stefania Barbu
    Buna!Imi doresc aceste pensule deoarece stiu ca atunci cand ai produse de calitate o treime de munca este deja facuta,Trebuie sa fiu sincera,eu am un set de pensule dar sunt foarte proaste si le cade parul la fiecare folosire,unele mai bune mi-ar fi de mai mare ajutor.Succes si celorlalte fete!

    RăspundețiȘtergere
  110. @Stefania Barbu: buna, concursul s-a incheiat pe 27 ianuarie

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena