duminică, 16 decembrie 2012

Winterlicious tag



Iarna si-a spus cuvantul, afara este foarte frig, zapada peste tot si sincer ma bucur ca este duminica pentru ca nu as vrea sa ies din casa pe vremea aceasta.Am hotarat sa petrec o dumpamasa linistita si sa fac un tag, potrivit pentru aceasta perioada.


1. Care este oja ta favorita iarna aceasta?
Nu am o oja preferata, sunt adepta gelului si in fiecare iarna "port" o anumita manichiura care reprezinta perioada respectiva, zapada pe unghii, mos craciun pictat & so on.


2. Care este produsul favorit pentru buze in aceasta iarna?
Iarna folosesc in general balsamurile de buze de la Nivea

3. Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna acesta?
Cu siguranta trench-ul meu negru.

4. Care este cel mai des purtat accesoriu iarna?
Esarfa mea preferata, este foarte calduroasa si tine locul fularului.

5. Care este parfumul preferat iarna/mirosul lumanarii parfumate?
Parfumul preferat este Guess by Marciano, imi plac si lumanarile parfumate dar obisnuiesc sa le cumpar pentru decor si nu le aprind.


6. Care este bautura ta preferata iarna?
Ciocolata calda cu frisca, love it.




7. Care este filmul tau de Craciun/Sarbatori preferat?
Home alone 1 si 2, nimic nu se compara cu ele.


8. Care este melodia ta preferata de Craciun?
Imi plac tare mult colindele englezesti  gen Silent Night, Holy Night, Santa Claus is coming to town, Joy To the World, Jingle Bells, We Wish You A Merry Christmas & more, dar daca ar fi sa aleg o melodie preferata cred ca ar fi So This Is Christmas - Celine Dion

9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori?
Nu neaparat mancare, mai mult desert, dar ador checul,cozonacul, mandarinele in aceasta perioada.

10. Care este decoratiunea ta preferată anul acesta? 
Bradutul desigur.


11. Ce planuri ai de Sarbatori? 
O sa petrec sarbatorile cu familia si cu cei dragi.

As dori sa vad tagul si la voi, asa ca il dau mai departe tuturor fetelor din blogroll.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

6 comentarii:

  1. O sa-l preiau cu siguranta...mi se pare tare dragut:P. :*
    P.S. Zilele astea am vazut Home alone 1 si 2 - le ador<3. Le-am vazut de foarte multe ori dar tot nu ma satur:).

    RăspundețiȘtergere
  2. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. este frumos blogul tau ...foarte frumos
    Poate ma ajuti si pe mine cu cateva sfaturi....vizavi de varsta mea
    am 49 de ani si stii cum e ....iti doresti sa ascunzi defectele si sa scoti in evidenta trasaturile mai putin imbatranite de vreme....
    Nu prea mai am timp sa merg la cosmetica...in ultima vreme....stii cum e...viata este foarte stresanta....timpul scurt ....si totusi trebuie sa-ti faci timp si pentru tine...
    M-as bucura foarte mult sa ma ajuti...chiar am mare nevoie,sunt "extrem extrem de stresata" in ultima vreme....si am nevoie de ceva retusari...
    Merci anticipat!!!Francisco

    RăspundețiȘtergere
  4. @simi_for: si mie imi plac tare mult filmele

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim : Sunt foarte multe produse pe piata care te pot ajuta cu ridurile,linile de sub ochi si alte probleme.Iti recomand o crema de la Clinique destul de buna, total turnaround visible skin renewer se numea.Plus cei de la Vichy au un ser antirid foarte bun.Pe langa acestea ai putea incerca BB-crem-urile(diferite marci Garnier, Clinique, etc), ofera fetei un aspect diferit plus nu incarca fata ca fondul de ten si nu sunt asa vizibile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut tag-ul. La unele intrebari as fi raspuns la fel ca tine, mai ales la intrebarea 9...cheec...cozonac...oricat as manca, nu cred ca m-as satura vreodata :) te pup

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena