vineri, 21 decembrie 2012

Machiaj de seara - Night magic

Astazi va prezint un machiaj potrivit atat pentru seara de Craciun cat si pentru cea de Revelion.Este un look mai lejer, nu asa colorat, in mare parte am folosit nuante de maro.



 


Products used:

-Too Faced Primer
-Corector Elf
-Trusa Elf-Back to School - 32 nuante
-28 Neutral palette
-Creion negru Elf
-Rimel Loreal Extra Volume Collagene
-Creion sprancene Rimmel London
- Kit sprancene Sleek
-Gene false no name






Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

10 comentarii:

  1. Imi place. E un machiaj pe care eu l-as purta oricand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. Maroul acela burguny,grena, notat de tine cu "2" e demential.

    RăspundețiȘtergere
  3. love the look..
    http://fashionwithfitness.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb, imi plac toate nuantele folosite. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb!!! Cat de frumos si curat realizat! Imi place foare mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place, e exact pe stilul meu :) . Iar nuanta aceea de burgund, o ador <3 .

    RăspundețiȘtergere
  7. i adore your looks.... so elegant and beautiful!!!!
    i am definitely your new fan :D

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  8. phuai ce fain e maro-ul...fain ca stii sa amesteci culorile...mie mi-e mereu frica sa nu fac combinatii aiurea. f f fain machiajul.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena