sâmbătă, 8 decembrie 2012

New years eve make-up (Machiaj pentru revelion)

Cand ma gandesc la machiajul potrivit pentru seara de revelion ma gandesc la ceva smokey, dramatic, straluctior & so on, in nici un caz ceva simplu, pana la urma este seara perfecta cand putem realiza ceva mai deosebit.Am realizat un machiaj care mi se pare potrivit pentru aceasta ocazie, din pacate vremea este urata, mai mereu innorat si nu am mai apucat sa fac poze full face, dar pe scurt am "asortat" machiajul ochilor cu un ruj nude si in obraz un blush peachy.




Products used:

-NYX primer
-Corector Revlon
-Trusa Elf - smoky palette
-Trusa Elf - Back to School - 32 nuante
-88 palette Beauties Factory
-Creion negru Elf
-Rimel Maybelline
-Creion sprancene Rimmel London
-Gene false no name





Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Imi place foarte mult. Cred ca asa o sa ma machiez ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos este! <3
    Mi-ai amintit ca am si eu trusa Elf Back to School, ar trebui sa o folosesc, am cam uitat de ea inca de cand am luat-o.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mihaela : ma bucur ca iti place

    RăspundețiȘtergere
  4. @AlexantzA : cum sa uiti de ea :p , are culori tare dragute, asa mai patesc si eu cu unele truse, uit de ele

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos:* Chiar il admiram astazi pe FB :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragut machiajul, imi plac tonurile metalizate <3
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena