luni, 19 noiembrie 2012

Winner concurs Beauty Around The World

Dupa cum stiti am dat startul acum 1 luna unui concurs de make-up impreuna cu Cosmetic style.
Tema a fost Beauty Around The World, iar participantele au trebuit sa aleaga una din pozele care le-am dat drept inspiratie (Chinese make-up, Indian make-up, Egyptian make-up, Russian make-up,Spanish make-up, Greek make-up)


Premiul:


Participante:














Impreuna cu Cosmetic style am ales castigatoarea, iar aceasta este...Mihaela

Rog castigatoarea sa trimita email celor de la Cosmetic style (adresa cosmetic.style@yahoo.com), cu datele personale si produsele care le-a ales.
(Menetionez ca in email sa specifici ca ai castigat concursul de make-up Beauty Around The World  )
Felicitari inca odata.

Pentru fetele care nu au castigat, toate look-urile au fost frumoase, pe viitor vor mai exista concursuri de acest gen.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

10 comentarii:

  1. Foarte frumoase machiaje ai avut in concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari castigatoarei! e foarte dragut machiajul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ochi frumosi si expresivi are doamna Antoaneta!
    Foarte frumoase tare machiajele, cred ca a fost o decizie grea, felicitari castigatoarei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, Mihaela!!!!!! Superb machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos pentru aprecieri Simona draga,avand in vedere ca eu nu ma prea pricep la machiaj...eu doar am incercat.:*
    FELICITARILE MELE SINCERE MIHAELEI.....UN MACHIAJ EXTRAORDINAR DE REUSIT SI DE MINUNAT DUPA UMILA MEA PARERE....FELICITARI INCA O DATA !!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    RăspundețiȘtergere
  7. All of those make-up-looks are so well made and look absolutely fantastic!! <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena