miercuri, 14 noiembrie 2012

Tutorial machiaj de seara - black smokey eyes

Am creat un machiaj smokey, negru destul de usor de realizat.Exista mai multe modalitati de a face un astfel de look, fie in nuante mai calde fie mai inchise asa cum am facut eu.

Tutorial pas cu pas

Step 1
Dupa ce am "pregatit" ochiul (primer, etc) am intins pe pleoapa mobila creion negru, servind ca o baza pentru a face look-ul mai intens


Step 2
Am aplicat apoi fard negru peste creion (numarul 1 din trusa)



Step 3
Am adaugat in coltul exterior culoarea numarul 2 din trusa si am amestecato foarte bine cu negru



Step 4
Am adaugat pe arcada culoarea numarul 3 si am amestecato cu numarul 2, adaugata anterior



Step 5
Am adaugat creion negru pe pleoapa inferioara si in interiorul ochiului



Step 6
Am adaugat fard negru pe pleoapa inferioara


Step 7
Am adaugat in coltul interior culoarea numarul 3 (final step)


Hope you like it.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. superb,imi place mult.nu am indraznit niciodata.xxxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Adorable! Would you like to follow each other? let me know or you can follow me and I will follow you back!:) xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb. Imi place foarte mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult de tot. Ai facut sa para atat de usor...poate o sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. SUper machiaj.....o noua tehnica pt smokey....multumesc..pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena