vineri, 9 noiembrie 2012

Review+swatches 78 palette (trusa cu 78 de culori)

Am recumparat paleta cu 78 de culori si am vrut sa ii fac un mic review.Intotdeauna am optat pentru trusele mai mari in comparatie cu cele mici, sunt mai usor de folosit+multitudinea de culori.Trusa "78" mi-a placut in mod special in comparatie cu altele (88,120, etc) deoarece are pe langa cele 72 de culori mate/sidefate si 6 blush-uri.





Puteti cumpara trusa fie Fraulein, Coastal Scents, Manly sau no name.Pretul binenteles ca difera incepana cu 50 lei pana la 100 lei.
Imi place tare mult cum sunt aranjate in trusa culorile, de la nunate calde pana la cele puternice (albastru, verde)
Culorile sunt rezistente, atat mate cat si sidefate, se gaseste in trusa o combinatie pentru orice ocazie, atat pentru o iesire in oras cat si pentru un look casual.

Cateva swatch-uri, fara primer.
















 Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

12 comentarii:

  1. Super frumoase nuantele de blush.
    Si mie imi plac foarte mult trusele mari. Din cate am inteles, trusele acestea, fie ca sunt inscriptionate Fraulein, fie Coastal Scents, fie Manly, fie no-name sunt .. la fel (ca si calitate). Nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alecsa89X: da, sunt toate la fel

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata...nici eu nu suport paletutele mici...mi se par enervante.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miu Miu: si mie...mai bine una cu tot ce vreau decat 10 mici

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac paletutele mici pe motiv ca le pot lua cu mine cand plec undeva :D Si as prefera 3-4 Sleek-uri, decat o paleta de 120 de culori, de ex, din cauza calitatii.
    Nuantele din trusa aceasta sunt foarte frumoase, sa o folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @AlexantzA: aici nu vorbesc de calitate, clar cele de la sleek sunt mai bune.Dar prefer sa iau cat mai putine cand merg undeva de aia prefer o trusa in genul asta
    Ms:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice blog is worth award:
    http://makeupdemon.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Such a lovely palette :)
    Thank you for subscribing to my blog.. it means so much to me :) I have subscribed to your blog now :)
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  9. Wowwwww what a beautiful palette ......nice...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Today, I went to the beach with my children.
    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the
    shell to her ear and screamed. There was a hermit crab
    inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!



    My blog post: how much should I weigh

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena