miercuri, 28 noiembrie 2012

Review - Himalaya acne-n-pimple cream

Descriere:

"Crema antiacneica Acne-n-Pimple actioneaza asupra cosurilor si a eruptiilor cutanate. 
Pastreaza pielea (tenul) neteda si catifelata. 
Are puternice proprietati astringente, septice si racoritoare, fiind foarte eficienta in tratamentul tenului acneic."




Am cumparat crema din farmacie si a costat in jur de 15 ron.Consider pretul destul de ok.
Aceasta crema se foloseste in principiu de 2 ori pe zi, insa eu o folosesc o singura data, seara, dupa curatarea tenului.
Nu poate fi folosita ziua, in nici un caz inaintea unui machiaj, deoarece are o culoarea care se observa destul de repede, plus are un miros putin ciudat.
Efectele se observa de la prima aplicare, usuca cosurile si nu lasa tenul uleios precum fac alte creme.
Imi place faptul ca nu se consuma asa de repede si dureaza o perioada indelungata, se intinde destul de usor si nu e necesara o cantitate mare la aplicare.
In concluzie o consider utila si o recomand cu siguranta.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

4 comentarii:

  1. Cat timp o folosesti ajuta la disparitia/prevenirea cosurilor?

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer...dupa ce am folosit jumatate din tub nu mai aveam probleme...nu mai aveam deloc cosuri

    RăspundețiȘtergere
  3. Seara e ok de aplicat, insa ziua nu o recomand intrucat branzeste fondul de ten (eu folosesc Revlon Colorstay care este unul foarte bun; nici nu vreau sa ma gandesc la unul mai de proasta calitate). Cred ca seara e cel mai indicat de folosit. Eu o am de 1 zi dar se pare ca isi face treaba.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena