joi, 22 noiembrie 2012

Review Garnier BB cream

Pentru cele care nu stiu ce inseamna bb cream este prescurtarea de la blemish balm sau blemish base adica  un produs cosmetic all-in-one folosit pentru a inlocui crema hidratanta, crema regeneratoare, crema pentru protectia solara, fondul de ten, baza de machiaj.
Exista o gama variata de aceste creme insa voi vorbi astazi de cea de la Garnier.



Descriere oficiala

"Miracle Skin Perfector este o noua generatie de produse de ingrijirea pielii. Aceasta crema BB foloseste o tehnologie "totul intr-o crema". Combina toti pasii rutinei zilnice de infrumusetare intr-un singur gest, o ingrijire pe termen lung si o atingere delicata de make-up pentru un efect de piele de bebelus imediat. Salveaza timp cu acest produs de ingrijire a pielii: o singura aplicare hidrateaza, uniformizeaza si ofera stralucire pielii."




1 produs 5 beneficii

-Netezeste
-Hidrateaza
-Corecteaza
-Ilumineaza
-Protejeaza

Produsul a costat 22 lei si este disponibil in doua nuante deschis si mediu, eu il am pe cel in nuanta light/deschis.
Se observa o diferenta inca de la prima aplicare dupa cum se vede si mai sus in poze.
Are un miros placut si o consistenta cremoasa.(SPF 15)
Ofera fetei un aspect natural si are o putere de acoperire mare daca aplicati doua straturi.
O folosesc cand sunt pe fuga in doua straturi fara fond de ten iar rezultatul este ok.
Poate fi folosit si ca o baza inaintea aplicarii fondului de ten, insa nu consider ca mai este necesar deoarece imi place foarte mult si asa.
In concluzie ma consider multumita de acest produs, chiar imi hidrateaza tenul si ii ofera o stralucire.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

6 comentarii:

  1. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum arata ...mie cred ca mi-ar trebui o nuanta mai inchisa ca sunt creola

    RăspundețiȘtergere
  3. NIce post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you so much for your visit!!!
    Have a wonderful weekend!

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand tot zic ca o sa-mi cumpar si eu si mereu uit. Totusi mi-ar trebui ceva pentru ten mixt- gras. Hmmmm

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena