sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Machiaj de zi - Mint and berry

Am creat un look simplu, care intra in categoria de "10 min make-up".Initial trebuia sa fie un machiaj potrivit pentru un sfarsit de toamna (mult maro, auriu,etc), insa mi se parea prea sters asa ca am adaugat un strop de culoare.
Este foarte usor de realizat plus ca da perfect un un ruj nude.
Here it is:




Products used:

-Baton corector elf
-Corector Revlon
-Trusa Elf Back to School - 32 nuante
-Trusa 120
-Trusa Sleek-brights
-Tus flormar
-Rimel Lóreal 
-Creion sprancene Rimmel London
-Gene false no name






Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

24 comentarii:

  1. Imi place tare, o iesi bine si la ochii mei verzi?

    RăspundețiȘtergere
  2. tot timpul ai machiaje superbe, impecabile!! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata atat de bine! Par foarte fine nuantele, iar culoarea aceea mai aprinsa pune foarte mult accent pe machiaj. Ma determina sa-l incerc si eu, poate chiar in seara asta, desi nu cred ca imi va iesi atat de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @simona: cred ca va iesi si mai bine

    RăspundețiȘtergere
  5. @It's Friday Somewhere: ma bucur

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mademoiselle Lorraine: ms frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. @mony: sunt sigura ca o sa iti iasa foarte frumos, incearca doar

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumos :X o sa-l incerc si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte mult. Este perfect pentru stilul meu : nu foarte strident, dar de efect :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi beautiful guru! Thanks for visiting my blog, so I could find you! : ) Nice blog! Waving hello to you from Nor Cal!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey honey, i noticed your following me, thank you so much! I'm now following you back, love your blog, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb machiajul... ce aparat foto folosesti? ies foarte clare pozele :X

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anicka Maya: sony cybershot dsc-w630

    RăspundețiȘtergere
  14. Două chestii am să îți spun: 1. Adooooor nuanța ochilor tăi, verdele îi pune foarte frumos în evidență! 2. Woooow ce verde!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Lucianna: ce draguta esti, ms frumos

    RăspundețiȘtergere
  16. The most perfect eyebrows I have ever seen! And the make-up is stunning! I am following you now! Would you like to follow me back?
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  17. Love this makeup tutorial! :)

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    RăspundețiȘtergere
  18. J'adore votre style & votre blog :)
    Je suis votre blog avec grand plaisir !

    http://lejournaldewalic.blogspot.fr/

    A Bientôt

    RăspundețiȘtergere
  19. Beautiful makeup and your brows are to die for..xx

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena