marți, 27 noiembrie 2012

Machiaj de zi - Elena Gilbert/Nina Dobrev inspired make-up

Majoritatea dintre voi stiti ca urmaresc serialul The Vampire Diaries.Mi-a captat atentia din primul sezon machiajul Elenei, este foarte simplu si natural.Este genul de machiaj discret, care pune in evidenta mai mult frumusetea naturala.


Versiunea mea:




Products used:

-NYX primer
-Baton corector elf
-Elf Back to school Little Black Beauty Book
-88 palette Beauties Factory
-Rimel Maybelline
-Creion sprancene Rimmel London
-Gene false no name




Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

12 comentarii:

  1. Looks amazing, love your eyebrow arch as well, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  2. I am genuinely glad to read this website posts which includes
    lots of helpful data, thanks for providing these kinds of information.


    Here is my web blog :: Sony

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...un machaij cu actrita mea preferata,nu insa si personajul.:-D...Eu o ador pe Katherine (sau Katerina cum imi place mie sa i zic)atat modul ei de a se imbraca ,machia si coafa cat si felul ei de a fi.Anyway,finut machiaj!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. PS.Ce nuanta e creionul de sprancene?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: si mie imi place mult de ea, abia astept sa inceapa serialul din nou.In legatura cu creionul este dark brown, dar cred ca aici l-am combinat cu fard de sprancene desi am uitat sa mentionez.pup

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena