joi, 4 octombrie 2012

Review Tinted Moisturizer - Wet 'n' Wild - Ultimate Sheer Tinted Moisturizer

Vreau sa va vorbesc despre un produs de care sunt incantata in ultimul timp.Este vorba despre crema hidratanta (colorata) de la Wet 'n' Wild.
Crema curpinde 4 categorii de nuante:
-181A Beige
-182 Natural
-183 Sun-Kissed
-184A Buff


Are o putere de acoperire foarte buna si lasa tenul cu un finisaj frumos.Imi place ca este mata, nu are particule de sclipici deci nu face fata lucioasa.Are o formula hidratanta care este ideala pentru toate tipurile de ten.


182, Natural.

De asemenea contine SPF 15.
Eu o ador pur si simplu pentru ca intruneste toate conditiile pentru a intra in topul produselor mele preferate, un alt motiv ar fi faptul ca imi mascheaza unele pete si linii de pe fata.
Daca nu doriti sa mai folositi fondul de ten, mai ales acum vara este o alegere perfecta.
Singurul ei defect este ca se usuca destul de repede, asa ca trebuie intinsa foarte rapid.
Eu personal recomand acest produs, e foarte bun.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena