marți, 23 octombrie 2012

Review Ser Hidratant Termoprotector Gerovital

Descriere

"De acum poti sa folosesti placa fara grija distrugerii parului! Serul protejeaza fiecare fir de par de temperaturile extreme ale aparatelor de coafare. Mai mult decat atat, serul contine in formulare kertina si D-panthenol pentru hidratare si reconstructie.
Temperaturile ridicate, de peste 120 °C, distrug keratina si reduc drastic continutul de apa. Parul devine uscat, despicat, casant, primeste un aspect nesanatos de par distrus.
Principiul de actiune al acestui ser are la baza conductivitatea foarte scazuta a peliculei protectoare ce o formeaza in jurul firului de par. Astfel, nivelul de hidratare a parului nu este afectat de folosirea foenului, ondulatorului, placii, temperaturilor extreme si radiatiilor UV.
Mod de utilizare: Se aplica pe parul umed dupa fiecare spalare. Se lasa sa actioneze 2-3 minute pentru fixarea panthenolului si a keratinei, necesare pentru hidratare si reconstructie. Nu se clateste!


Dupa aplicarea serului se poate folosi aparatura de uscare/coafare."




Il consider un produs foarte bun, pe langa faptul ca este ieftin (12 ron) isi face si treaba.
Dupa prima aplicare am simtit parul mai fin, nu mai este nici asa de incurcat.
Imi place ca parul este mai stralucitor, mai hidratat, plus are un miros placut care persita.
In concluzie il consider foarte util, dupa folosire imi pot coafa parul mult mai usor si rezultatul se observa, parul este mai stralucitor, mai frumos.
Il recomand.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

10 comentarii:

  1. Si eu l-am incercat,dar din contra-mi-a facut parul sarmos...cred ca depinde si de tipul de par :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit multe cuvinte de lauda despre acest produs, dar niciodata nu l-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa-l incerc si eu...sper sa-l faca...mai sarmos...cum zice Alexandra mai sus...este foarte ...fluffy...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alexandra: Da, depinde si de par, am incercat produse care pentru unele fete erau ok, dar pt mine nu

    RăspundețiȘtergere
  5. @Farmec : npc, isi merita laudele

    RăspundețiȘtergere
  6. @Valentina.Bucur: sa il incerci, poate o sa-ti placa

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am avut si eu si mi-a placut. Nu l-am mai cumparat dupa aceea pentru ca imi fac parul cu placa din ce in ce mai rar. Am observat ca imi sta destul de drept si fara placa folosind doar balsam leave-in si ulei de la Kallos. Dar overall, mi-a placut mult acest spray, este super pentru cine foloseste placa des, chiar zilnic. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Amy: Am incercat sa folosesc placa cat mai rar, dar sincer chiar aveam nevoie de asa ceva pt ca intr-o perioada o foloseam zilnic.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena