joi, 4 octombrie 2012

Review crema Revicel

Am avut ocazia sa testez crema Revicel si vreau sa va povestesc despre ea.


Ingrediente

"Aqua, Parrafinum Liquidum, Glycerin, Algae Extract, Dimethicone, Stearic Acid, Hyaluronic Acid, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Linalool, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Capsicum Frutescens, Carbomer, Glucosamine, Propylparaben, Alcohol Denat, Tetrasodium Edta, Propylene Glycol, CI 75470, Fragrance."

Parerea mea

Am folosit acest produs o singura data pe zi pentru ca timpul nu imi permitea sa ma ocup si dimineata, in consecinta o foloseam doar seara.
La inceput am avut probleme cu crema deoarece nu eram obisnuita cu ea.De exemplu dupa fiecare aplicare trebuia sa ma spal pe maini destul de bine, pentru ca am facut greseala si mi-am atins ochiul(desi ma spalasem pe maini) si m-a usturat ingrozitor.
Efectele sunt destul de vizibile, iar pentru banii ei crema este extraordinar de buna, avand in vedere ca unele creme depasind 100 ron nu au efecte deloc.
Imi place mirosul cremei si felul cum lasa pielea atat de catifelata.
In concluzie si folosita o singura data pe zi cu un masaj de max 5 minute, crema isi face efectul si se observa diferenta dupa 1 saptamana.
O recomand, sunt sigura ca o sa fiti multumite.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

1 comentarii:

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena