joi, 4 octombrie 2012

Review Bioderma Sebium Gel Moussant

Descriere

"Gel spumnat pentru piele mixta sau grasa. Curata delicat, limiteaza secretia de sebum si purifica epiderma. Complexul brevetat Fluidactiv imbunatateste calitatea sebumului. Complexul natural, patentat DAF creste pragul de toleranta al pielii. Toleranta cutanata si oculara buna. Non-comedogenic."

Compozitie:

Nu contine sapun. PH fiziologic.
Fluidactivul corecteaza calitatea sebumului;
Sulfatul de Zinc este seboregulator;
Sulfatul de Cupru este bacteriostatic;
Agentii activi anionici curata delicat;
Phenoxyethanolul este conservant.

In ultima perioada am avut probleme cu tenul si ma bucur ca am dat de acest produs.Mi-a curatat tenul vizibil si ma mai scapat de cateva puncte negre.Il folosesc de doua ori pe zi, dimineta si seara in cantitati destul de mici deoarece face multa spuma, deci se pare ca nu o sa il consum asa de repede.Imi place foarte mult cum miroase si felul in care lasa tenul asa de fin.Il recomand, mi s-a parut un produs bun.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena