marți, 9 octombrie 2012

Make-up ideas for Halloween (Idei de machiaje pentru Halloween)

De ceva timp Halloween-ul a devenit popular si la noi.Este perioada mult asteptata din an in care poti crea diferite personaje, tot felul de look-uri trasnite & so on.
Pentru ca ne apropiem de Halloween as vrea sa va arat cateva machiaje, poate va puteti inspira din ele.Am ales look-urile lui Promise Tamang (she's a make-up guru on Youtube) pentru ca are un talent in a recrea diferite vedete sau personaje fictionale.Am ramas impresionata de munca ei, parca intra in pielea personajelor sale, plus ca pe langa machiaj ea adauga si un costum si decorul.
Puteti gasi tutorialele ei pe youtube unde explica foarte clar pasii pentu a crea astfel de look-uri.

Neytiri (Avatar)

Katy Perry (E.T.)

Queen of hearts (Alice in Wonderland)

Corpse Bride 

 Jasmine (Aladdin)

Little mermaid

 Alice (Alice in Wonderland)

Jessica rabbit

Pocahontas

Jack Sparrow (Pirates of the Caribbean) 

Marilyn Monroe

Terminator

Robot

Barbie Fairy

Mermaid

Vampire

Cu siguranta ma voi inspira din look-urile ei.


Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com


10 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa recreezi macar unul din aceste machiaje, sunt sigura ca te-ai descurca de minunte. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase toate! Vreau si eu sa recreez cateva dintre ele. Deocamdata am recreat doar machiajul purtat de Katy Perry purtat in videoclipul E.T.

    RăspundețiȘtergere
  3. îmi place de tipa asta.. o urmăresc mereu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Josephine sunt inca nehotarata, are atatea look-uri frumoase

    RăspundețiȘtergere
  5. @Valentina.Bucur Am vazut, e foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place mult de ea, ii ador talentul :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena