sâmbătă, 20 octombrie 2012

Make-up for Halloween - Zombie hand

Am realizat un efect special pentru Halloween, mai exact "mana de zombi".M-am inspirat din mai multe tutoriale dar mai ales din cel a lui Lili, pentru ca doream sa realizez ceva usor, nu folosind latex sau alte produse mai greu de gasit.Pasii sunt simpli, puteti folosi aceasta metoda si pentru fata sau orice alta portiune a corpului.

1.Am lipit cateva bucatele de servetele

2.Am adaugat fond de ten peste ele

3.Am conturat in interior cu un creion rosu

4.Am adaugat maro si am creat pete si umbre pe langa "rana"

5.Am adaugat putin negru in interior pentru a face "rana" mai adanca

6.Am adaugat sange fals in interior

A doua incercare a iesit mult mai bine, imi place tare mult acest efect.Sper sa va placa si voua si sa il folositi de Halloween.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

9 comentarii:

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena