sâmbătă, 13 octombrie 2012

Make-up for Halloween - Vampire

Ne apropiem de Halloween asa ca am realizat unul dintre cele mai comune look-uri pentru aceasta perioada (ales de majoritatea fetelor) si anume vampire girl.
Sper sa va placa versiunea mea





Products used:

-Corector Bourjois 
-Crema hidratanta (colorata) Wet 'n' Wild
-Fond de ten Revlon Colorstay
-Tus Elf
-Creion negru Elf
-Rimel Bourjois 1001
-Creion sprancene Rimmel London
-Trusa 120 CS
-Gene false no name
-Ruj Oriflame
-Fake blood (on the lips)




Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Wow, imi place la nebunie! Sexy vampire :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit super. Imi place si machiajul ochilor, dar si cum ti-ai facut buzele.
    Inca ceva, ai putea sa scoti codul captcha cand ai tu timp? Am facut mii de incercari ca sa pot sa iti las comentariul.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Valentina.Bucur gata, am scos.Ms frumos:*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena