marți, 30 octombrie 2012

Make-up for Halloween - Cut on hand (Taietura pe mana)

In ultima perioada am folosit foarte des "metoda servetelului".Este foarte utila, se pot crea multe efecte, mai ales in perioada aceasta - Halloween.O sa va arat astazi pas cu pas cum sa faceti o taietura pe mana.
Puteti folosi aceasta metoda pe orice zona a corpului, pe fata, pe gat.

Pasul 1
Am taiat doua bucati dintr-un servetel cat se poate de subtiri


Pasul 2
Am lipit bucatelele pe mana foarte aproape una de cealalta


Pasul 3
Dupa ce s-au uscat am aplicat fond de ten peste ele
Am incercat sa fac culoarea cat mai asemanatoarea cu cea a mainii mele


Pasul 4
Cu ajutorul unei pensete am facut o linie pe mijloc si am inceput deja sa creez "rana"


Pasul 5
In zona unde am taiat am adaugat creion negru pentru a crea iluzia de "rana adanca"


Pasul 6
Am adaugat sange fals


Imi place tare mult rezultatul.Sper sa va fie de folos metoda.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

15 comentarii:

  1. Wow! Ti-a iesit foarte misto!
    Si pare chiar simplu.
    Trebuia sa mai faci niste vantai sau zgarieturi pe langaea sa fie mai creepy :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-a iesit foarte bine , inclusiv am avut si pielea de gaina la ultima poza :D. bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place. E o varianta mai soft pentru Halloween :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. stai putin nu am inteles partea cu creionul ... cum l-ai pus ???:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Buculesei pur si simplu am trasat o linie cu un creion negru

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandra Make-up&Beauty hihi, ms

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dorina am lasat varianta mai simpla

    RăspundețiȘtergere
  8. de unde putem gasi sange fals ? sau cum putem sa il facem ?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Rossy Ross Eu l-am cumparat de pe ebay, daca nu ai cont acolo incearca alte site-uri care vand asa ceva
    Cateva exemple
    http://www.colorit.ro/products/sange-fals-snazaroo-s11981.html
    http://www.carnavalfiesta.com/Sange-Fals_2233_0.html

    Poti incerca sa folosesti si acuarele lichide, efectul e cam la fel si se ia mai repede la spalat

    RăspundețiȘtergere
  10. wow, ti-a iesit super!! felicitari!

    http://www.101fashionstreet.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. E super tare ! Totusi, am o singura intrebare, cu ce ai lipit servetelele ??

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena